Re: enosig meeting eerste gewone maandag van de maand

Hoi,

Geert: bedankt voor je uitzoekwerk!

Op Mon 21 May 2007 om 11:14:53 +0200 schreef Geert Stappers:

> Vanavond was ik in Burgers om avonden te regelen.
>
> Ik heb met Hans Matheeuwsen gesproken.
>
> Het blijkt dat de juiste weg is om een voorstel in te dienen
> tijdens het Burgers medewerkersoverleg. Die vergaderingen
> vinden plaats op de tweede dinsdag van de maand.
>
> Dinsdag 12 juni mag ik dus opnieuw naar Eindhoven.
>
> Mijn voorstel is de eerste gewone maandag van de maand ENOSIG avond.

(Wat maakt een maandag een ongewone maandag?)

> Er zal ook entree gevraagd worden. Behalve voor zaalhuur is het
> vooral om (makkelijk) uit te leggen dat vrije software niet gratis is.
>

> Graag ontvang ik reacties over aanvangstijd en tijdsduur.
> Advies over frequentie is ook welkom.

Ik ben iedere maandag vanaf ongeveer half zeven in Burgers, omdat ik
daar dan eet.  Eerste maandag van de maand om 20:00 (bijvoorbeeld) zou
dus prima zijn.

Als iemand wil zorgen dat iedere maand de deur van de ruimte open is,
dan ben ik heel blij en ben ik er iedere maand.