Re: enosig meeting

On Sat, Apr 21, 2007 at 09:37:25AM +0200, Joost van Baal wrote:
> Kun je die onderwerpen noemen?  Het heeft mijn voorkeur als er een
> presentatie-achtig iets plaatsvindt, naast het gezellige stuk.

Ik ga geen 'officiele' presentatie over een free software tool voorbereiden,
Ik heb onderwerpen waar ik in geintresseerd ben. Zoals:
  http://wikicompany.org/wiki/911:Intro

Misschien dat ik wat over Wikicompany en semweb technologie vertel. Misschien
ook niet.

Het liefst zie ik adhoc participatie. Verras maar.
  http://en.wikipedia.org/wiki/Unconference
  http://en.wikipedia.org/wiki/FOO_Camp

Voorstel datum: Donderdag 10 Mei, 19:00

Als men ook wil eten moet men wel even bellen om te reserveren: 040-2113953,
ma, do en vr vanaf 14:00

Wie komt?

mvg,

Jama Poulsen