Re: enosig meeting

Hoi Jama,

Op Fri 20 Apr 2007 om 04:49:15 +0200 schreef Jama Poulsen:

> Gisteren bij een meeting met Joost van B., Joost K, Tony, Rudy en ik (over
> de Topaz web hosting) werd het idee geopperd om de Enosig meetings bij
> Burgers (http://www.hertogstaat.nl/) te gaan organiseren.

Een woon/werk-pand dat in zelfbeheer worden bestuur is dat; Hertogstraat
2, Eindhoven, tel 040-2113953.

> Burgers heeft tegenwoordig een aparte ruimte o.a. voor dit soort kleine
> bijeenkomsten. Tevens beschikt Burgers over een beamer en Internet.
> Deze ruimte kan kosteloos worden gebruikt, maar donaties zijn welkom
> aan de bar.
>
> Burgers is open op maandag, donderdag en vrijdag avond. Op die dagen kan
> er ook gegeten worden (indien men van te voren telefonisch reserveerd).

Organiseren van Enosig meetings daar klinkt prima, wat mij betreft.

> We kunnen een meeting plannen zonder presentatie wat mij betreft, maar
> misschien zijn er mensen die iets interesants willen presenteren?
> Het maakt mij persoonlijk niet uit waarover... anders heb ik nog
> wel wat onderwerpen waar ik wat over kan vertellen,

Kun je die onderwerpen noemen?  Het heeft mijn voorkeur als er een
presentatie-achtig iets plaatsvindt, naast het gezellige stuk.

> en er is een
> een goedkope bar als vluchtweg :-)

:)

Wat mij betreft kun je wel een datum prikken; dan zet ik die wel op de
website.

Hartelijk bedankt voor het nemen van het initiatief!