enosig meeting

Hallo,

Gisteren bij een meeting met Joost van B., Joost K, Tony, Rudy en ik (over
de Topaz web hosting) werd het idee geopperd om de Enosig meetings bij
Burgers (http://www.hertogstaat.nl/) te gaan organiseren.

Burgers heeft tegenwoordig een aparte ruimte o.a. voor dit soort kleine
bijeenkomsten. Tevens beschikt Burgers over een beamer en Internet.
Deze ruimte kan kosteloos worden gebruikt, maar donaties zijn welkom
aan de bar.

Burgers is open op maandag, donderdag en vrijdag avond. Op die dagen kan
er ook gegeten worden (indien men van te voren telefonisch reserveerd).

We kunnen een meeting plannen zonder presentatie wat mij betreft, maar
misschien zijn er mensen die iets interesants willen presenteren?
Het maakt mij persoonlijk niet uit waarover... anders heb ik nog
wel wat onderwerpen waar ik wat over kan vertellen, en er is een
een goedkope bar als vluchtweg :-)

mvg,

Jama Poulsen
http://wikicompany.org