Re: donderdag 1 februari, wijgebouw oranjeplein, Jan van Amstelstraat 1, Geldrop

Joost van Baal wrote:
> Hoi Kees,

> Dat is:
>
> Wijkgebouw Oranjeplein, Jan van Amstelstraat 1 in Geldrop,
> routebeschrijving op http://www.dse.nl/~vrzaob/routewb.html.  Aan de
> Mierlose kant van Geldrop, tussen de wijken Grote Bos en Coevering.
>
> Je kan met buslijn 20 vanaf centraal station Eindhoven richting Helmond
> rijden en dan uitstappen op de halte Mierloseweg / Tricotstraat. Van
> daar af is het vijf minuten lopen naar de Jan van Amstelstraat.

> Fantastisch!  Hoe laat kan ik met mijn praatje (
> [...]

De zaal waar het om gaat is zaal Oost. Als je binnenkomt in het
wijkgebouw zie je voor je een hele grote zaal waar een hoop mensen aan
het darten zijn, dat is niet onze zaal :) Meteen rechtsaf slaan en dan
eerste deur rechts is zaal Oost.

Er is een schoolbord met krijt.

De toiletten liggen pal naast zaal Oost.

Wat betreft de catering is er koffie en thee, voor een kleine
vergoeding. Wil je wat anders, is het misschien beter een flesje water
mee te nemen. Hoe het met fris is geregeld weet ik eigenlijk niet, dat
gebruik ik nooit als ik met de zendamateurs in het zaaltje zit.

We kunnen terecht tot 2300 uur. Ik stel voor om te verzamelen vanaf
ongeveer half acht en dan ongeveer om half negen met het praatje te
beginnen?

Kees