Re: enosig zoekt ruimte

Joost van Baal wrote:

> Wijkgebouw Oranjeplein is niet naast het station in Geldrop. wel?  Dan
> ben ik bang dat dat voor velen te ver weg zal zijn.

Oranjeplein is niet naast het station nee. Het ligt aan de Mierlose kant
van Geldrop, tussen de wijken Grote Bos en Coevering.

Je kan met buslijn 20 vanaf centraal station Eindhoven richting Helmond
rijden en dan uitstappen op de halte Mierloseweg / Tricotstraat. Van
daar af is het schat ik vijf minuten lopen naar de Jan van Amstelstraat.

Kees