Re: enosig zoekt ruimte

Hoi,

Op ma 22 jan 2007 om 11:03:10 +0100 schreef Rudi Sluijtman:
> [...]
<snip>

Kees schreef ook:

> [...]

Wijkgebouw Oranjeplein is niet naast het station in Geldrop. wel?  Dan
ben ik bang dat dat voor velen te ver weg zal zijn.

Op ma 22 jan 2007 om 11:03:10 +0100 schreef Rudi Sluijtman:
> Activiteitencentrum Burghplan heeft ruimte te huur, alleen in het weekend,
> voor ongeveer 25 euro. Helaas geen internet. Hier geldt natuurlijk ook
> dat je ruim van te voren moet plannen.

Burghplan is Fabritiuslaan 28, Eindhoven, tel: 040-2119503, geloof ik.
Zo'n beetje naast de Geldropseweg, en voor Riel.

Ik heb een lichte voorkeur voor Burghplan.  Als er een afspraak gemaakt
wordt (daar, of in Oranjeplein), dan kom ik mijn praatje over het
gebruik van een versiebeheersysteem en packaging graag houden.  Op
http://non-gnu.uvt.nl/pub/uvt-unix-doc/packaging/ staat nog steeds het
artikel dat bij de presentatie hoort (dat wordt zo'n beetje dagelijks
bijgewerkt.)

Kees en Rudi: heel hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Groeten,

Joost

<<inline: signature.asc>>