Re: enosig zoekt ruimte (was: Re: enosig bijeenkomst! [...])

Op 15-01-2007 om 16:37 schreef Joost van Baal:
> Hoi,

> <knip>
>
> Dat is een groter probleem: Oes Hoes is helemaal volgeboekt, de komende
> tijd.  Iemand anders een idee waar we heen zouden kunnen gaan?  (En zin
> om iets te regelen?)

Euh, waarschijnlijk is het niet verstandig om met _alleen maar toekijken_
wat er gebeurd. Want dan gebeurd er helemaal niets.

Dit E-mailtje zou moeten vertellen dat ik Enosig bijeenkomsten,
een goede zaak vind. De echt manier omdat dat te laten blijken
zou zijn, een locatie te regelen voor 1 van de genoemde data.

Wonend in Breda en werkzaam in Den Bosch gaat mij dat echter niet lukken.

Ik hoop dan ook dan een "regio Eindhoven iemand" wat kan organiseren.

Cheers