Re: verkiezingsfeest "Wij vertrouwen stemcomputers niet" in Amsterdam, woensdag 22 november

On Wed, Nov 15, 2006 at 01:07:48PM +0100, Joost van Baal wrote:
> Op http://www.wijvertrouwenstemcomputersniet.nl/Stemtoerisme staat dat
> er op woensdag 22 november een verkiezingsfeest georganiseerd zal gaan
> worden in Amsterdam, door "Wij vertrouwen stemcomputers niet".  Details
> zijn er nog niet, maar die zullen wel snel komen.  Ikzelf ga hoogst
> waarschijnlijk in A'dam stemmen, en het feest bezoeken.  Wie gaat er
> mee?

Ik mag wel niet stemmen op woensdag, maar het lijkt me wel aardig om
eens wat mensen te spreken over de transparantie van de NL stemcomputer
systemen. De presentatie bij Burgers door deze groep mensen werd door
ziekte afgelast meen ik.

Joost: ik werk in A'dam op die woensdag, zullen we dus ergens iets gaan
eten vooraf?

Overigens voor mensen geintresseerd in hun vrijheid ;-), hun bestuur en
het opkomende globale fascisme:
http://wikicompany.org/blog/?p=14
http://911.wikicompany.org

De link met fascisme en de principes van de mensen op dit forum is nmm
ook vrij direct te zien in het EU systeem
(zie ook: http://press.ffii.org/Press_releases/Eupaco_Launch).

Een echte oplossing voor het EU software patent debacle (en de 1000'den
andere issues elk jaar) vereist primair meer democratie en transparantie
op EU nivo. Persoonlijk zie ik weinig toekomst in "bestuur op grote afstand",
maar een stap tegelijk.

mvg,

Jama Poulsen