Re: T-DOSE in het nieuws

Op 31-10-2006 om 13:47 schreef Jean-Paul Saman:
   <knip/>
> Help met het promoten van T-DOSE.
> ================================
> Ken je meer wesites die een link naar T-DOSE hebben staan. Of kun je mee
> helpen met promotie? Dat kan.
>
> Help promoting T-DOSE door een link op je website aan te brengen. Laat
> het ons weten per e-mail (sponsers _at_ t-dose _dot_ org), dan nemen we
> jouw website op in onderstaand lijstje met Internet sites die T-DOSE
> promoten.
>
> De organisatie bedankt de volgende organisaties voor hun hulp in
> promoting T-DOSE.

 <knip/>

> Kind greetings,
>
>        Jean-Paul Saman

En hoe kan ik tegen de organisatie van T-dose laten weten
dat Blind Carbon Copies, "Bcc's", niet bepaald het toonbeeld van
open communicatie is?

Mocht nu een mailinglistbeheerder gaan roepen:

 Nou, dat was ik. Ik ga van tijd tot tijd de "wachtende" berichten door
 en deze waar nu moeilijk over gedaan wordt, heb ik bewust doorgelaten.

Dat zal ik meteen zeggen:
 Prima, alle respect voor je beslissing.
 Ga ook een stap verder en nodig de T-dose mensen uit om
 daadwerklijk deel van de deze mailinglist te zijn.

Wat ik eigenlijk zeggen wil:

 Dat T-DOSE een marketing offensief^Wcampange voert, moeten ze zelf
 weten. Als ze gebruik maken van mailinglist, dan wel als subscriber,
 dus als "een van ons", niet als "spammer".

Cheers