Re: Debian's verjaardag in Breda, Zeezicht

Hoi,

Niet Eindhovens, en ook niet algemeen over Vrije Software, maar toch
interessant voor leden van deze lijst, denk ik:

Op di 25 jul 2006 om 10:44:32 +0200 schreef Geert Stappers:
> <summary lang="english">
>   announce of Debian birthsday party in Breda, the netherlands
>   in the pub "Zeezicht" on Wednesday 16 augustus
> <summary>
>

> Hallo,
>
> 16 augustus, dat is over drie weken, bestaat Debian dertien jaar.
>
> Mijn inziens een goede aanleiding om samen een biertje te drinken.
>
> De "place to be" is cafe Zeezicht
> en zeven uur ( 19:00 ) als aanvangstijd.
>
> Het Cafe/Resturant zit aan de grote markt,
> Ridderstraat 1. Dat is aan de zuidkant (bomenkant)
>
> Zeezicht is op negen minuten lopen van het Station.
> [...]

Ikzelf zal er niet bij zijn, want ik zit dan in Litouwen
(http://www.mkuncaitis.com/lbw06/).  Van eerder keren weet ik echter dat
t erg leuk is!

Groeten,

Joost