RE: di 18 en wo 19 juli 2006, Media Plaza, Jaarbeurs, Utrecht. Open Source Summercamps, toegang gratis

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: people-bounces+pby=chello.nl@xxxxxxxxxx
[mailto:people-bounces+pby=chello.nl@xxxxxxxxxx] Namens Joost van Baal
Verzonden: woensdag 12 juli 2006 9:59
Aan: Peer
CC: enosig lijst
Onderwerp: Re: di 18 en wo 19 juli 2006, Media Plaza, Jaarbeurs,Utrecht.
Open Source Summercamps, toegang gratis

Hoi Peer,

Op zo  2 jul 2006 om 10:42:29 +0200 schreef Peer:

> Ik heb ingeschreven voor 18 /19 juli 2006, en ga bij voorkeur per
> trein ( is wel zo relaxed ) vanaf station Geldrop of Eindhoven.
> Indien nodig / gewenst kan ik ook per auto, en kunnen er max.3 pers.
> meerijden, mits er een verzamelpunt is, of de meerijders vlakbij
> elkaar opgepikt kunnen worden.

Ik heb me net ingeschreven; ik ga op woensdag 19 juli.  Ik neem de trein van
8:38 op Eindhoven CS, dan ben ik op spoor 5.  Ik stap een beetje aan de
voorkant van de trein in.  We zouden elkaar op kunnen zoeken.  Of neem je
liever een andere trein?

Hoi Joost, lijkt me leuk.
Ik zorg dat ik woensdag 19 juli om 8:38 op Eindhoven CS, spoor 5 ben.