Open Source summercamps

Mensen hebben deze aankondiging wellicht al op andere lijsten gezien,
maar voor de geinteresseerden die het gemist hebben ook hier maar even.

Men is kennelijk nog hard op zoek naar meer sprekers.

----- Forwarded message from Armijn Hemel <armijn@xxxxxxxx> -----

op 18/19 juli en 16/17 augustus worden er in MediaPlaza in Utrecht
zogeheten "Open Source summercamps" gegeven. Deze gratis evenementen zijn
om Open Source bewustzijn te vergroten/beter gezicht te geven/meer
bereik/<insert marketingspeak here>. In ieder geval, de NLLGG, NLUUG en
OSOSS (en we proberen nog HollandOpen mee te krijgen, maar alles is pas
vanochtend besloten) dragen zorg over het programma. We hebben veel slots
te vullen en we zouden daarom ook uit de BSD-hoek een of meerdere
kwalitatief goede lezingen willen hebben. Met kwalitatief bedoel ik niet
per se technisch gevorderd, een goede lezing voor BSD voor beginners
kan ook erg interessant zijn.

Er zijn zalen beschikbaar vari"erend van 250 tot heel krap 20 personen.

Voor meer informatie of voorstellen, gooi ze gewoon direct richting mij
en markeer ze ook even als zodanig in het subject, met "Voorstel" ofzo,
anders raak ik het te snel kwijt (en ja, ik filter al heel veel weg).

alvast bedankt,

armijn

<<inline: application/pgp-signature>>