Ondernemerschap en Netwerken in Open Source Software: onderzoek

Hoi,

Op vr 12 mei 2006 om 02:43:53 +0200 schreef Wouter Stam:

> Als dank voor je deelname aan mijn promotieonderzoek stuur ik je via
> deze weg een verslag met de voorlopige eerste resultaten. Op basis van
> de gegevens die de respondenten van alle 134 organisaties aan mij
> hebben verstrekt, heb ik een analyse gemaakt van je netwerkpositie en
> die van de Eindhoven Open Source Interest Group. Je vindt deze analyse
> in het verslag terug op pagina's 16-18.
<snip>

Wouter Stam, promovendus aan de Vrije Universiteit Amsterdam, doet
onderzoek naar sociale netwerken binnen de Nederlandse Open Source
gemeenschap.  Zijn voorlopige verslag staat op
http://enosig.org/Wouter_Stam_Open_Source_Netwerken_2006-05_Onderzoeksverslag_207.pdf
.

Als ik het allemaal goed begrepen heb doet de Enosig is het redelijk
goed, vergeleken met andere sociale Open Source clubjes in Nederland :)