PDF-je voor lezing online (was: Re: kogel door de kerk: DINSDAG: enosig meeting, di 2006-04-25, 20:00, Oes Hoes, Eindhoven)

Hoi,

Op vr 21 apr 2006 om 09:32:59 +0200 schreef Joost van Baal:

> Ik geloof dat we eruit zijn: de volgende Enosig meeting zal plaatsvinden
> op
>
>      dinsdag 25 april 2006, 20:00

En, zoals Geert al terecht opmerkte: ben royaal met je routers,
UTP-kabels, verdeeldozen en wat je verder denkt dat van pas kan komen
(Ubuntu-CD's, ...)

> Ik verwacht Tony, Peer, Rudi, Wessel, Ferdinand en Virginie.  Als jij
> ook wilt komen, dan wordt een mailtje (via deze lijst, of aan mij
> persoonlijk) op prijs gesteld.
>
> Ik heb net de mensen van Oes Hoes gebeld, en ik verwacht dat het wel
> goedkomt met de zaalreservering.  Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, dan
> trek ik nog wel aan de bel.

Het is goedgekomen.

Inmiddels heb ik het artikel waar ik mijn praatje op ga baseren klaar,
als je ongeduldig bent kun je het _nu_ al gaan lezen:
http://non-gnu.uvt.nl/pub/uvt-unix-doc/ , email-uvt-public.pdf en
email-uvt-public.ps staan daar.

Ik neem morgen een stapeltje printjes mee.