Re: kogel door de kerk: DINSDAG: enosig meeting, di 2006-04-25, 20:00, Oes Hoes, Eindhoven

Hoi,

Het is mijn plan daar ook te verschijnen, behoudens tegenslag en
stagnatie op het werk, want op die dag moet er een updatus giganticus
op een server op het werk.

Ik hoop dat je ook gaat uitweiden over spf dns records want daar zit
ik nu nog een beetje mee te puzzelen.

Kees Stravers