enosig meeting, zo 2006-04-23/di 2006-04-25, 20:00, Oes Hoes, Eindhoven? (was: Re: 1 x Aanmelding - Enosig bijeenkomst)

Hoi Peer,

Op wo 19 apr 2006 om 10:56:34 +0200 schreef Peer:
> Sorry dat ik niet netjes reply op de lopende thread...
> Ik ben niet bekend met mailinglists, op welke manier kan ik replyen / aansluiten op threads in de enosig-mailinglist?
> ( dus welke tools heb ik hiervoor nodig etc, graag korte uitleg / hints )

Je kunt, nadat je je hebt aangemeld, gewoon group-reply-en op een
enosig-mailtje dat je in je mailbox krijgt: zorg dat je je reply naar
people@xxxxxxxxxx stuurt en het komt allemaal in orde.

> Joost, ik zou graag bij de Enosig bijeenkomst aanwezig willen zijn.
> Voorkeur gaat uit naar (21?)  ZO 23 Apr.

OK, prima.  Jan Stap heeft ook een voorkeur voor zondag 23.

Ik heb gehoord dat Wessel, Ferdinand en Virginie graag het praatje op
dinsdag 24 april zouden willen zien.

De stand is dus:

 zo 23  <- 2 stemmen
 di 25  <- 3 stemmen

di 25 ligt voor.  Je hebt nog ongeveer 1 dag de tijd hier nog
verandering in te brengen.  Daarna ga ik eens kijken of ik t zaal nog
gehuurd kan krijgen, en kondig ik aan op welke dag het praatje gaat
plaatsvinden.

Mensen die een voorkeur voor een andere dag hebben moeten snel
medestanders gaan vinden, en de lijst mailen...