Re: enosig meeting, vr 2006-04-21, 20:00, Oes Hoes, Eindhoven

Hallo allemaal,

Lang geleden dat ik jullie gezien heb. Helaas kan ik er de 21ste weer
niet bij zijn wegens een personeelsfeest, en dat terwijl e-mail juist
een van mijn interesses is. :-(
Hopelijk zie ik jullie een volgende keer weer.

Groeten, Martijn