Re: VoIP SIP Blue tooth

Hallo Geert,

Ik snap alleen niet wat je vraag nou eigenlijk is. Wil je via je
Bluetooth headset bellen over een SIP verbinding?

Voor zover ik weet is SIP gewoon één van de protocollen om mee te
VOIPen. Skype is bijv. een ander protocol.

Misschien kun je iets duidelijker zijn over je vraag en wat je zelf al weet. :-)

Groeten, Martijn

Op 10-3-06 heeft Geert Stappers<stappers@xxxxxxxxxxx> het volgende geschreven: