Re: aangifte-ib_0.0.20051130-4.diff.gz (was: Re: belastingdienst publiceert Aangifteprogramma 2005 (Linux))

On Thursday 09 February 2006 06:50, Joost van Baal wrote:
> Als er hier nog mensen zijn die willen helpen met de software, laat dat
> dan snel weten.  Ik ga nu een versie-controle systeem kiezen.  Mijn
> huidige voorkeur:
>
>  1) GNU Arch
>  2) Darcs
>  3) Subversion
>  4) CVS
subversion! een ware openbaring na CVS :)

verder wil ik wel helpen, maar ik zit net als lionel met het probleem: weinig
tijd. maargoed, ik moet nog aangifte doen, en testen is ook helpen. laat maar
horen wat ik voor nuttigs kan doen.

tony