Re: spam op lijst

Op do 19 jan 2006 om 09:38:54 +0100 schreef Lionel Elie Mamane:

> Qua mail voor enosig, doet L²TT wat enosig voor vraagt. JoostVB en
> Johan hebben beide een shell-account op topaz en kunnen dus de
> instellingen voor greylisting, RBL, blacklisting, spamassassin, enz
> zelf veranderen. Er is een niet-grondige documentatie op
> http://www.conuropsis.org/email.html .

Ik denk dat greylisting mbv catch-all zone all.rbl.lateralis.org een
mogelijk goed idee zou zijn.  (Ik wil namelijk slachtoffers van slechte
ISPs niet weren van deze lijst, greylisting is geloof ik een goede
compromis.)  Wie weet heb ik ooit tijd zoiets op te zetten.  Ik ben
echter bang dat t nog wel even kan duren voordat ik tijd heb hiervoor...