Re: moderator/spamweerder voor deze lijst gezocht

Hoi,

Op ma  2 jan 2006 om 03:17:00 +0100 schreef Tony den Haan:
> kan je niet alleen posten van members toestaan?
> ik heb niet het idee dat dat nou echt vaak mensen buitensluit, ik overweeg
> hetzelfde voor een paar lists die ik draai.

Dat doen we al een tijdje.  Ik vind het zelf echter wel wat waard als we
vriendelijk blijven voor mensen die b.v. per ongeluk posten vanaf een
ander adres als dat waarmee ze zich subscribed hebben.  En ook mensen
die problemen hebben met subscriben zie je wel eens langskomen.

Het is al met al zinvol posts van niet-leden dus niet ongezien weg te
gooien.

> maar anders wil ik het moderaten wel op me nemen

Geweldig!  Heel hartelijk bedankt!  (En ook de 2e vrijwilliger
die zich in een privé-mail meldde heel hartelijk bedankt.)

Jullie zijn nu moderator, en ik mailde jullie het wachtwoord
al.  Als je dat wachtwoord geeft op
https://lists.enosig.org/admindb/people , dan kun je pending
moderation requests afhandelen.  Als het goed is krijg je vanaf
nu ook periodiek een overzicht van de pending request in je mailbox.
Verder krijg je, wanneer een niet-lid een post doet, een melding.

Nogmaals hartelijk bedankt!