Re: moderator/spamweerder voor deze lijst gezocht

On Sat, Dec 31, 2005 at 02:52:16PM +0100, Boyd Noorda, Socia Media wrote:

> Daar is een oplossing voor. Kan niet alles nu documenteren, maar het
> idee is:

> Mailman zo instellen dat je niet direct bericht krijgt van elke post
> door niet-abonnee, maar alleen de dagelijkse herinnering van
> 'pending requests'. Dat zit ergens in de cron jobs en het tijdstip
> is belangrijk.

Nee, dat zit (denk ik) in de admin webinterface voor de list.

> Vlak daarna moet dan onderstaand script draaien, wat alles weggooit
> en een lege database terug zet.

Dat vind ik een afschuwelijk idee. Dit gooit het baby met het badwater
weg. (Maar als Enosig dit wilt doen, ... hun keuze.) Plus er is een
race condition als een post gedurende deze window inkomt.