Re: stack is niet meer?

Johan van Selst wrote:
> Deze webserver (waarop de meeste TUE verenigingen ook hun eigen site
> hebben draaien) wordt ook nog beheerd door de computervereniging Stack.
> De universiteit is naar verluid niet erg enthousiast over het overnemen
> van deze service als Stack inderdaad weg zou vallen.

Het probleem is dat het beheren van server niet meer als 'hip' gezien
wordt. Bij de StuWWW (Tilburgse variant van Stack) hebben we ook dat soort
problemen vaker gezien.

Toch maar blijven promoten dat het nodig is. Het lijkt me dat op de TU/E
wel genoeg mensen moeten zijn te porren om dit te doen?

Martijn