Re: stack is niet meer?

Joost van Baal wrote:

> Op http://www.stack.nl/ lees ik:
> "De computervereniging Stack heeft geen nieuw bestuur kunnen vinden om
> de huidige activiteiten voort te kunnen zetten. Bij gebrek aan
> vrijwilligers zijn wij helaas op korte termijn genoodzaakt om onze
> services te staken en mogelijk de vereniging te ontbinden."

Sjonge, slecht en onverwacht nieuws zeg. Ik ben nog lid geweest van
Stack, en na ff op de website rondgebladerd te hebben (ik ken 4 van de 6
'ereleden', waaronder H.Stox met wie ik veel over het beheren van BBS-en
babbelde) vraag ik me af hoeveel studentenverenigingen er eigenlijk nog
overblijven (ESVB iemand ?).

> Dat is allemaal wel erg jammer voor vrije software in Eindhoven :(

Ack, nou, wie gaat er suggereren dat 'enosig' dat dan maar over moet
nemen ? Nou ? :-P

;-)

-- Hans