Re: Goed doel voor hardware

Hoi,

Op vr  7 okt 2005 om 12:41:37 +0200 schreef Wim Koorenneef:

> Ik heb hier drie small form factor pentium III 800 mhz compaq's staan
> met een defecte harde schijf. Weet iemand een goed doel voor dit soort
> machines? Met een nieuwe hardeschijf en wellicht een dvd brandertje heb
> je voor een paar tientjes een prima en zuinig (35W) pc-tje.

In burgers ( http://hertogstaat.nl/ ) is een internet-cafe, o.a. Joost
Kooij weet daar iets van.

Verder zijn er vergelijkbare initiatieven in Amsterdam (ascii) en in
Utrecht (puscii): gratis internet-café's die draaien op PCs met vrije
software.  Ik schat zo dat die mensen wel een extra PC kunnen gebruiken.