Re: nice perl

Hoi Hans,

Lang niet gesproken! _Het_ antwoord heb ik niet, maar voor de "botte"
methode weet je via getrlimit() in ieder geval tot hoever je moet
doorlopen (hier in C):

  if (getrlimit(RLIMIT_NOFILE, &flim) < 0) perror("getrlimit");
  for (fd = 0; fd < flim.rlim_cur; fd++) close(fd);

Zou in Perl via POSIX::getrlimit moeten werken. Succes!

Groeten,

Jan