Re: enosig bijeenkomst! vrijdag 2 september, 20:00, Oes Hoes, Koenraadlaan 98, Eindhoven (was: Re: enosig bijeenkomst?)

On Wed, Aug 24, 2005 at 11:14:59AM +0200, Joost van Baal wrote:
> Hoi,

> OK!
>
> Ik heb gereserveerd: vrijdag 2 september van 20:00 tot 22:30, Buurthuis
> "Oes Hoes", Koenraadlaan 98, Eindhoven, http://www.oeshoes.dse.nl/.  (We
> kunnen er al om 19:00 in, om de zaak klaar te zetten.)

Prachtig, het is goed om te zien dat iemand uit Eindhoven de resevering
gemaakt heeft.

> Er is een internet verbinding, we zullen zelf router/switch/hub en utp
> kabels mee moeten nemen.  Geert: heeft Oes Hoes zelf een DHCP server en
> masquerading firewall, of moeten we daar zelf voor zorgen?

Zelf voor zorgen.
Wat ik de vorige keer bij me had, was een Linksys router die die
functionaliteit heeft. Ik denk wel dat ik die opnieuw meebreng,
maar zie dat vooral niet als een blockade om er zelf een mee te brengen
(of als uit te leggen als "netwerk access is geregeld  :-)

> Kosten: ??? 5,67 per uur, dus dat wordt iets van ??? 17,- in totaal, te
> delen door het aantal deelnemers.
>
> Groeten,
>
> Joost

Cheers