Fw: bewaarplicht telecommers

Hoi,

Er is een web-handtekeningen-actie aan de gang over de bewaarplicht
voor ISP's.  Ikzelf heb hem getekend, en schat zo in dat op
deze lijst wel meer mensen zitten die hem willen tekenen.

Groeten,

Joost

----- Forwarded message from Folkert van Heusden <folkert@xxxxxxxxxxxxxx> -----

Hi,

De europesche justitie ministers proberen er iets doorheen te drukken
wat er voor zorgt dat over een tijdje:
- alle telefoontjes die je maakt worden genoteerd (naar wie, hoe lang en
  in het geval van een GSM: vanaf waar(!))
- alle e-mailtjes die je verzend worden genoteerd (aan wie, wanneer,
  etc.)
- alle websites die je bezoekt worden genoteerd
- etc. etc.
kortom: big brother!
Persoonlijk vind ik dit erg angstaanjagend dus daarom roep ik jullie op,
net zoals die andere (op 't moment van schrijven-) 9000 mensen de
petitie op http://www.dataretentionisnosolution.com/ te ondertekenen.

Alvast bedankt.

Folkert van Heusden

p.s. dit is trouwens wel een mailtje wat men zonder problemen kan
doorsturen aan iedereen in uwer adresboek
----- End forwarded message -----

<<inline: signature.asc>>