Re: Busreis naar Demo aanstaande dinsdag in Straatsburg

On Sat, Jul 02, 2005 at 01:23:12PM +0200, Geert Stappers wrote:

> [ dit is een crosspost,
>   mocht je het bericht meerder keren krijgen
>   dan zul je begrijpen dat het belangrijk is ]
>

> Beste mensen,
>
> Aanstaande dinsdag is er een demonstratie in Straatsburg tegen de
> raadsrichtlijn betreffend software-patenten.
> Dit is de laatste kans om voor het debat en de stemming in het
> Europees Parlement om je stem te laten horen.
>
> Er rijden bussen vanuit Amsterdam, Utrecht, Weert en Maastricht
> naar Straatsburg. Ze zijn betaalt door FFII.

Weert is de opstapplaats voor Brabant, Zeeland & Noord Limburg.
Ik vertrek vanaf Breda en heb plaats in mijn auto voor naar het
het AC Restaurant Weert aan de A2

> [...]
> voor dit tijdstip omdat dan de MEP's (members of European Parliament)
> arriveren bij het gebouw.
>
> Dezelfde dag 's avonds zijn we weer terug.
>
> Indien we er niet in slagen om het EP gunstig voor ons te laten stemmen,
> dan zijn de software-patenten een feit.
>
> Software-patenten een slechte zaak?
> Grijp je kans om iets te doen
>
> Europa niet democratisch?
> Grijp je kans om dat beetje democratie dat er is te benutten.
>
> Ik zou zeggen, zoveel mogelijk mensen moeten gaan, het zijn de aantallen
> die indruk maken, en het feit dat ze half Europa afreizen om te demonstreren.

Laat daar weten dat jij ook komt om het signaal af te geven

  dat die software patenten niet gewenst zijn.

> Zeg het verder, zeg het verder, spread the news
>
> Elke programmeur zal zeker worden geraakt indien de richtlijn wordt aangenomen.
> Dus ook zij die wel eens een script schrijven.
>

> Een vriendelijke groet
> Geert Stappers

Graag zie ik jullie dinsdagochtend in sollicatiepak.

Cheers