Re: andernieuws.net

On Wed, May 11, 2005 at 05:27:42PM +0200, Boyd Noorda wrote:
<snip>
> [...]

Dat was eerlijk gezegd ook een gevoel dat ik had.

> Ondergetekende en een aantal andere initiatiefnemers van AnderNieuws.Net
> zijn ook mede-oprichter van Indymedia.nl en publiceren daar regelmatig :)
> Nl.wikinews.org kenden we simpleweg nog niet en zij hebben zich ook niet
> bij AnderNieuws.Net gemeld.
>
> -> Ik denk dat hier ook een groot misverstand bovendrijft: AnderNieuws.Net
>    is zelf helemaal geen medium en betekent ook geen enkele concurrentie
>    voor bijv. Indymedia. Integendeel, AnderNieuws.Net is bedoeld om
>    bestaande onafhankelijke media en mediamakers te faciliteren en beter
>    zichtbaar te maken.
<snip>

Inderdaad, op http://andernieuws.net/samenwerking/ staat ook zoiets.
Mooi dat er gestreefd wordt naar samenwerking.

Indymedia kan trouwens ook wel technische hulp gebruiken, geloof ik.  De
backend software is een al-langer-dan-een-jaar niet ge-upgrade
java-based pakket :(

Boyd: bedankt voor je uitgebreide antwoord op de wat pittig
geformuleerde eerste reactie van Jama.