Re: Guadec / enosig bijeenkomst (was: Re: Het gordijn is gevallen...)

Op do, 05-05-2005 te 00:34 +0200, schreef Joost van Baal:
> Hoi Ronald,
>
> On Thu, May 05, 2005 at 12:23:41AM +0200, Ronald van Engelen wrote:
> <snip>
> > Zijn er overigens plannen om naar Guadec te gaan
>
> Wat is dat?  Wat is daar te doen?

Luie Joost, google guadec en je vindt:
http://www.guadec.org/

Voor het geval je lui bent:
"The 6th annual GNOME User and Developer European Conference (GUADEC)
will bring developers, GNOME Foundation leaders, individuals, businesses
and governments, as well as Free Software and Open Source software users
together in Stuttgart, Germany from the 29th to the 31st of May, 2005.

The conference is a unique forum that highlights the capabilities and
direction of GNOME - the user environment for desktop computers,
networked servers and portable Internet devices. Come to GUADEC 6 to
learn about -

      * Free media streaming tools
      * Convergence of the desktop and mobile devices
      * Migrating to a Linux Desktop
      * The future of GNOME development"

> > en/of een ENOSIG bijeenkomst te houden?
>
> Goed plan!  Het is denk ik wel mooi als iemand iets te
> vertellen/demonstreren heeft (hoewel een helemaal
> gezelligheids-bijeenkomst zo nu en dan natuurlijk ook niet slecht is).
> Wie heeft ideeen?

Gezien de ervaring met de installatie van Ubuntu Warty, lijkt me de
installatie van Ubuntu Hoary nog saaier (zelfs m'n Apple monitor wordt
nu out-of-the-box ondersteund ;).

> (Note to self: ik moet ns flyertjes gaan maken en die in Burgers
> verspreiden, als we een datum geprikt hebben.)

NS-flyertjes?

Ronald