Debian flyers verkrijgbaar

Hoi,

[Sorry voor crossposting, reply bij voorkeur naar mij alleen.]

Ik heb, zoals sommigen al weten, alweer een tijd geleden Debian flyers (
http://mdcc.cx/~joostvb/flyer/ ) laten drukken.  Als je regelmatig
mensen uitlegt wat Debian is, of betrokken bent bij Debian en/of Vrije
Software promotie-activiteiten, dan kun je die gebruiken.

Geef me in dat geval je post adres, laat weten of je Nederlands/Franse
en/of Engels/Duitse flyers wilt (en aan welke hoeveelheid je denkt),
vertel waarvoor je van plan bent de flyers te gebruiken (b.v. welk Open
Source event), en ik stuur je er een stel.