Grote voorraad Sun-hardware: tussenstand

Dag allemaal,

Even een tussenstand wat betreft de Sun hardware outlet:
 - de 12 ss20's zijn inmiddels verdeeld (d.w.z. toegekend)
    - twee voor Geert
    - acht voor een kennis bij Philips die voor netbsd.org test
      maar niet op de lijst wilde (?); hij wil er 2x een 4-CPU
      systeem van maken (da's het leuke van de ss20)
    - twee voor mezelf
 - ss5: is nog 1 van over (de andere neem ik zelf)
 - ss10: alle 11 nog beschikbaar
 - monitoren: twee stuks vergeven (aan die kennis), dus nog voldoende over

Zoals gezegd: voor een prikkie heb je een leuk hobbysysteem (je moet 'm
alleen wel zelf komen halen). En misschien voor mensen met ISDN thuis:
misschien zo'n ss10 als luxe antwoordapparaat? :-)

Groeten,

Jan