Re: [Fwd: Re: jbaten@xxxxxxx invites you to join a Meetup!]

On Fri, Jul 09, 2004 at 10:26:52PM +0200, Hans Lambermont wrote:

> Inderdaad, vond ik ook. Helaas moest ik als eerste weer weg, zijn er nog
> dingen voor een volgende keer afgesproken ?

Niet concreet.  Er waren wel wat mensen die nog andere ruimtes konden
regelen om een volgende bijeenkomst te houden.  Die zal hier
aangekondigd worden door wie de bal oppikt.

Als altijd smaakte de laatste bijeenkomst naar meer.  Afwisselen van
bijeenkomsten met bier en bijeenkomsten met techniek is volgens mij wel
een goed recept.