2x nieuws over Free Software in Nederland

On Mon, Jun 28, 2004 at 11:46:25AM +0200, Thomas Hood wrote:
> Kortgeleden heb ik in de krant gelesen dat de BSA vanaf eind
> deze maand bedrijvenparken gaat "controleren".  Als eerste is
> het kantorenkwartier Amsterdam-Zuidoost aan de beurt.
>
> Volgens mij zou dit een ideal tijd zijn om informatie over vrije
> software te verstrekken naar bedrijven in Amsterdam-Zuidoost.
> :)

http://www.automatiseringgids.nl/news/default.asp?nwsId=27710 :

"De VVD wil dat de overheid pas op de plaats maakt bij de
invoering van open source-software. Mocht OC&W al grote
open source-projecten hebben gestart dan moet de Kamer die
een 'halt' toeroepen. [...]"