gratis af te halen in Tilburg: SPARC Ultra 5

Hoi,

Gratis af te halen (met dank aan Bertjan Busser): Sun SPARC Ultra 5, 360
MHz, 128 MB Ram (mogelijk is er nog wat meer memory aanwezig), ca. 8,5
Gb Hd.  PCIbus, VGA aansluiting, en (niet 100% zeker) gebruiken
"normaal" SDRAM.

Als je interesse hebt, dan wordt er van je verwacht dat je helpt met
opruimen en dus ook een monitor meeneemt.

Er zijn nu nog een stuk of 5 sparcs over, af te halen op de Universiteit
van Tilburg.

Als je transport mogelijkheden van Tilburg naar Eindhoven hebt, dan wil
ik wel een lift; dan kan ik de sparc van mij meteen naar mijn huis
brengen.

Mail me om een afspraak te maken.