free software support database

On Wed, Mar 24, 2004 at 12:19:56PM +0100, van Zantvoort, John wrote:
> jama iets voor jou?

Ik ben niet echt een systeem beheerder, mijn interesse ligt
meer in software ontwikkeling en momenteel in het bijzonder
LDAP directory tools.

Het is misschien een interessant idee om een soort gids te maken
voor free software support bedrijven. Waarbij de potentiele klant
een doorsnede kan maken op basis van: land, regio, type software
services, organisatie grootte, datum oprichting, beschrijving
referentie projecten, etc.

Lijkt me wel een aardig idee voor een Vemail directory service.
Het aanmaken/beheren van een 'bedrijfs entry' zou dan door de
aanvrager kunnen worden gedaan. Een soort wiki based gouden-gids
voor de vrije software sector.

Weet iemand of er al 'free software support' databases zijn te
vinden op het web?

Ik hou zelf een lijstje bij van bedrijven die hebben _bijgedragen_
aan vrije software: http://debianlinux.net/companies.html

Jama Poulsen
http://debianlinux.net
http://vemail.org