Re: Please check my first advocacy paper for open standards

Op vr 09-05-2003, om 22:26 schreef Jeroen van Erp:

> [...]
> >

> Ok hier gaat ie dan... (Versie gelezen die op dit moment in HTML op de
> website staat.
>
> pagina: http://www.lacocina.nl/rabo/ar01s02.html
> Punt 1: De website bestaat uit HTML en Javascript en zou door de meeste
> browsers
> --> Juist, echter dit is ze een ijzer geven om je mee te slaan. De reden
> Dat ze je verplichten om een specifieke browser te gebruiken is omdat ze
> er niet zeker van zijn dat "andere" browsers het ook *altijd* goed doen.
> Vanuit de bank gezien een zeer valide punt helaas.

Goed punt, ik heb de tekst nu veranderd in:
"De Rabobank raadt haar klanten aan[5] om Microsoft Internet Explorer te
gebruiken op Microsoft Windows besturingssytemen. Daarmee sluit de
Rabobank een gedeelte van haar klanten uit van het gebruik ervan. Zie
ook: De HTML-standaard."

> Punt 2:  De mogelijkheid om eenvoudig te exporteren ontbreekt volledig,
> --> Exporteren naar wat? Ik mis hier wat context informatie volgens mij.

Voetnoot toegevoegd:
"Zoals de volgende formaten, die op alle platformen en door de meeste
rekenblad-, financiële- en database-programma's gehanteerd kunnen
worden:
Comma Seperated Value (CVS)
Extended Markup Language (XML)
Data Interface Format (DIF)"

> Geen probleem natuurlijk. Laten we hopen dat het succes heeft!

Gegroet,
Ronald