Re: Please check my first advocacy paper for open standards

On Thu, May 01, 2003 at 09:44:25PM +0200, Ronald van Engelen wrote:
> Hoezee,
>
> I've created a document - only in Dutch :( - with the purpose to
> influence Rabobank (the largest bank in the Netherlands) to use open
> standards in their electronic communications.

Mooi, het wordt tijd ook dat mensen kunnen internetbankieren zonder over
MSIEX.X te beschikken. Andere notoire banken zoals de postbank zijn
helaas nog erger. De nieuwste girotel verplicht je zelfs om Windows XP
Service Pack 1 te draaien, anders "doet ie ut nie".

> I would like to invite you to have a look at it and correct me where I'm
> wrong and/or give me some helpful pointers.I'm also looking for tips on
> where to go from here. I would like to send it on behalf of the ENOSIG
> group (to give it more weight(?). I planning to call the Rabobank
> employees listed in the paper, to try to get some good (e-mail)
> addresses from them.

Ok hier gaat ie dan... (Versie gelezen die op dit moment in HTML op de
website staat.

pagina: http://www.lacocina.nl/rabo/ar01s02.html
Punt 1: De website bestaat uit HTML en Javascript en zou door de meeste
browsers
--> Juist, echter dit is ze een ijzer geven om je mee te slaan. De reden
Dat ze je verplichten om een specifieke browser te gebruiken is omdat ze
er niet zeker van zijn dat "andere" browsers het ook *altijd* goed doen.
Vanuit de bank gezien een zeer valide punt helaas.

Punt 2:  De mogelijkheid om eenvoudig te exporteren ontbreekt volledig,
--> Exporteren naar wat? Ik mis hier wat context informatie volgens mij.

> Thanks in advance,

Geen probleem natuurlijk. Laten we hopen dat het succes heeft!

groet,
Jeroen

<<inline: application/pgp-signature>>