volgende keer: zaterdag 19 april (was: Re: Linux HCC bijeenkomst 15 maart)

Hoi Allen,

Ik ben net terug van de bijeenkomst van de HCC, Afdeling
Zuidoost-Brabant.  Er kwam erg veel publiek op af; de bijeenkomst was
behoorlijk groots opgezet.  De Linux Werkgroep HCC Eindhoven had een
tafel met stuk of 4 Red Hat en SuSE PC's.  Ik heb Hans Bollen en Henk
ter Elst ontmoet.  Op zaterdag 19 april vanaf 13:00 is de Linux
Werkgroep aanwezig bij de bijeenkomst van de HCC Eindhoven in wijkgebouw
Het Slot, Kastelenplein 167, Eindhoven.

Hulp daarbij is meer dan welkom.  Ikzelf denk dat ik in ieder geval
wel eens ga kijken, dan.

<<inline: application/pgp-signature>>