Re: TV cable versus ADSL

> From: Lionel Elie Mamane <lionel@xxxxxxxxx>

> Om een vaste IP the hebben?

Het chello adres wijzigt zo zelden dat ik me daar niet erg druk om
maak, al helemaal niet omdat als mijn adres al zou wijzigen, ik direct
mijn dns beheerder (ene Joost van Baal) mail, bel, of anderszins
mededeel dat hij het ip adres voor sluijtman.com moet veranderen.

Wat de kroeg betreft: ik heb vrijdag gasten, misschien gaan we ook even naar
De Groot, maar zeker is het niet.

My chello address hardly ever changes, so it is not realy an issue. If
it changes, I mail or call or whatever my dns administrator (Joost van
Baal) to change the ip address of sluijtman.com.

About the pub: I have guests on friday, maybe we can join you in De Groot,
but I don't know yet.

Groeten,
Rudi Sluijtman.